Liberaal Democratische Partij

Kaj mail at KAJLEERS.NL
Thu Sep 14 07:30:59 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Vrijzniggheid is voor mij het toestaan en zelfs stimuleren van de eigen
mening, de eigen visie, OOK als die niet zo welkom of aangenaam zijn. Wat
koop ik voor de mooie term vrijzinnigheid als critici worden kaltgestellt?
> Wat koop ik voor de waarde "twijfel" als twijfel aan de eigen partij wordt
afgestraft?
> Wat koop ik voor het begrip vrijheid als de vrije afweging en eigen vrije
keuze wordt neergesabeld als verrad en disloyaliteit?

Wat je ook van Hein's motieven, denkwijze of zelfs zijn persoon vindt, als
rabiate D66'er; op deze reactie past maar één woord.

Touché.