Gratis kinderopvang voor werkenden

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Tue Sep 12 17:48:12 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Martijn Meijering wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Geen idee, goede vraag.

Ja, want waarom geeft de kinderopvang dan ook niet
meteen les, he ? :) Is veel veiliger voor kinderen,
en zo zijner nog legio voorbeeld ten gunste van het
kind, bv dat zijn/haar niveau primair in beeld is.

> Sjongejongejonge Ger, dit vind ik wel een heel erg slap verhaal van je,

Waarin zit de slapte?

> hoewel ik over dit voorstel ook bepaald niet enthousiast ben. Je hebt
> altijd de mond vol van solidariteit,

Ger weet nog hoe die ooit tot stand kwam, jij niet ?
Dus leg het maar uit ....

 > maar is er eens een regeling die jou
> netto geld kost (zij het weinig), dan ben je er ineens tegen.

Nou, reken me/ons dat dan maar eens voor dan ....
Veel succes .... :)

Henk Elegeert