Gratis kinderopvang voor werkenden

Martijn Meijering mmeijeri at XS4ALL.NL
Tue Sep 12 16:55:23 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> In de speerpunten van het programma van D66 zag ik dit staan. Gratis
> kinderopvang voor werkenden
> Zit dit in die extra gelden voor het onderwijs?

Geen idee, goede vraag.

> Het komt er toch neer dat de mensen die geen gebruik maken van de
> kinderopvang mogen meebetalen aan het feit dat de buren 2 salarissen
> kunnen verdienen zonder ook maar een cent te betalen voor hun kinderen.

Sjongejongejonge Ger, dit vind ik wel een heel erg slap verhaal van je,
hoewel ik over dit voorstel ook bepaald niet enthousiast ben. Je hebt
altijd de mond vol van solidariteit, maar is er eens een regeling die jou
netto geld kost (zij het weinig), dan ben je er ineens tegen.