te klein

w.t. jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Thu Sep 7 01:26:23 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ger,

Dat schreef ik toch?

Groet,

Tjerk

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Ger [mailto:gmw.arts at home.nl]
Verzonden: woensdag 6 september 2006 14:41

Men reageert net als het bestuur toen er hele afdelingen wegliepen en
bedankten. We beschouwen het maar als slapende afdelingen en zien het wel
over 4 jaar hoor ik de voorzitter weer zeggen op de TV. Dezelfde mensen die
men nu hard nodig hadden gehad. Waar is dan toch een bestuur voor mag je je
afvragen.
Ik wil graag 6 zetels zei Pechtold, die komen er natuurlijk omdat hij leider

is nu.
Samen met een of twee van de dames die hem opvolgen in die lijst en dan heb
je het wel gehad, vrees ik voor D66. Uitnodigingen voor bv. TV-debatten kan
je wel schudden denk ik, die letten wel op peilingen. En ze hebben gelijk
hoor bij D66, op 22 november zijn het ook maar peilingen van een dag toch?

Ger