te klein

w.t. jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Thu Sep 7 01:40:45 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Marc,

Blij dat je zelf ook constateert, dat hij het pleonasme of zo u wilt de
contradictio in terminis sociaal-liberaal om de drie zinnen gebruikte. Ik
ben bang, dat het mij gaat om andere beweegredenen, maar van mij mag dat
hele begrip sociaal liberaal ook weg. Voor mij is het noch een pleonasme,
waarbij het liberale het sociale uiteindelijk versterkt (over het omgekeerde
heb ik het maar niet, iets voor Lenny uit Verwegistan richting West?) noch
een contradictio (zowel de PvdA, de SP als CU willen mensen die even niets
te doen hebben te veel pamperen). Maar ook het begrip vrijzinnig is
inmiddels door Jan en Alleman gekaapt en zegt Jeannne met de Bra ook te
weinig, als ze zometeen een knop in het stembureau moet indrukken.

Het is duidelijk, je bent pro Pechtold en serieuze argumentatie is dan kwa
quantumtheorie of determinisme even niet meer belangrijk.

Maar ja, ook een spookrijder heeft recht op een politiek leven, denk ik
maar.

Groet,

Tjerk