Hein geen kandidaat, programma een manifest

Tue Sep 5 14:16:45 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Mark Giebels <mark.giebels at GMAIL.COM>,
>Mijn vraag, heeft een eis van conformisme aan de leider Pechtold
>geleid tot het ontbreken van Hein van Meeteren op het stemadvies? If
>so, doek maar op die partij....

 Ik zag het ook meteen... jammer...  :-(

 Hein, kan je wellicht een tipje van de sluier optillen ?

 Ik vond het programma trouwens wel minder slecht dan ik op voorhand
 vreesde. Wel een vreselijk dik boekwerk - eerder een manifest. Zeker
 twee-derde van de tekst moet weg. Misschien wel meer. Het moet in een
 foldertje passen, lijkt me. Weg al dat sociaal-liberale gedoe, homo-
 en vrouwenstrijd. Dat snijdt er al aardig in. Maar vooral veel woorden
 eruit.