Polen huisvesten? 'T wordt steeds gekker.

Ger gmw.arts at HOME.NL
Sun Sep 3 17:03:44 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Precies, stelletje nimby's .....

Dadelijk de gemeente nog meer...........

> Kijk, als men die de volksverhuizingen al niet omarmt .... en economisch
> mee denkt met al die lui die hier nu gebruik kunnen maken van
> infrastructuur, lagelonen (dat die Polen geen huisje kunnen kopen, tja is
> hen natuurlijk veel te duur, en zou bovendien die lonen WEER onnodig doen
> opdrijven), toch?

Maar toch ontgaat me het gevoel niet dat er mensen verdreven worden, hoe dat
komt????????

> Ja, je moet met je 'tijd' mee, Ger. :)

Of zouden niet goed durven en weet zo'n wethouder dat?

> Die gaat over recreatie?
> "Onrust bij horeca Arcen over toerisme", las ik in

Verrek Henk, we hebben toevaillig over dezelfde gemeente, hhahaha.
> de DdL.
>
> Er zitten nog (net) niet genoeg Polen dat daar na al een markt ontstaat om
> die in hun vrijetijd te bedienen?

Geen nood hoor, die komen er wel.

> Vertel vertel .... Ger. :)

Die mogen toch van buiten de raad komen. Niet meer rechtstreeks gekozen dus,
net als de burgermeester nu. Jeetje zeg, hoe pakken we dat nu weer aan?

Ger