Polen huisvesten? 'T wordt steeds gekker.

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Sun Sep 3 15:44:08 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ger wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Een stel buren hebben een mooie plek op een
> camping maar moeten verkassen op last van de
> gemeente aldaar want men wil er Polen gaan
> huisvesten. Het verhuizen en de meerkosten in
> huur en zo? Tja niet zeuren he, jullie genieten
> er toch van.

Precies, stelletje nimby's .....

> De campinghouder? Waar is het meeste
> aan verdient zal hij heel vrijzinnig denken.

Kijk, als men die de volksverhuizingen al niet
omarmt .... en economisch mee denkt met al die lui
die hier nu gebruik kunnen maken van infrastructuur,
lagelonen (dat die Polen geen huisje kunnen kopen,
tja is hen natuurlijk veel te duur, en zou bovendien
die lonen WEER onnodig doen opdrijven), toch?

> Ik
> weet het niet helemaal zeker maar aan het horen
> stappen al die mensen, met een mooi plekje aan de
> waterkant er in en gaan ze verhuizen.

Ja, je moet met je 'tijd' mee, Ger. :)

> Slimme wethouder toch?

Die gaat over recreatie?
"Onrust bij horeca Arcen over toerisme", las ik in
de DdL.

Er zitten nog (net) niet genoeg Polen dat daar na al
een markt ontstaat om die in hun vrijetijd te bedienen?

 > Maar ja, die wordt ook al niet
> meer gekozen tegenwoordig:)))))) Dualisme heet
> dat tegenwoordig, geloof ik.

Vertel vertel .... Ger. :)

Henk Elegeert