Ben zeer benieuwd waar men nu mee gaat komen.

Sun Sep 3 14:34:55 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Ger,

> Daar gaat het nu toch totaal niet om. Vinden mensen het kiesstelsel
> voldoende belangrijk om daarvoor op een partij te stemmen. Of bedoel je
> misschien 80% van de 1,6% die men momenteel scoort? Of hebben we het nu
> over leden en verstokte D66-kiezers?

Jij doet steeds alsof niemand voor een gekozen burgemeester is of een
referendum. Ik heb je al aangegeven dat dat niet iets is waarop men zijn
stem bepaald. daarom is het ook onzin om steeds bij andere onderwerpen
weer te beginnen over de gekozen burgemeester, alsof D66 niet en voor
een gekozen burgemeester of een referendum kan zijn EN voor een sociaal
nederland....

Jij ziet daar uitsluitende onderwerpen in en ik zie dat niet....

> Het gaat toch over onderwerpen waarmee een partij mee kan blijven doen?
> Denk je echt dat mensen graag de helft van de WW inleveren om de
> burgermeester te kunnen kiezen?

Denk je dat D66 in zijn verkiezingsprogramma zet dat men dat moet doen
om de burgemeester te kunnen kiezen? :-)