Bloedzeteltjes (en Kaj)

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Tue Oct 31 13:26:07 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

mail at kajleers.nl wrote:

>REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>

>Mag ik, net als sommige zeer gewaardeerde cabaretiers dat ook mogen, even bot zijn?
>Rot toch op met die hele hypocriete Schweinerei over zaken die honderd jaar gespeeld hebben. Mag je
>het pas over hebben als je NU je verantwoordelijkheid neemt voor zaken die NU spelen.

Inderdaad. Achteraf is altijd achteraf (en daarmee keek je die koe in
z'n kont). En dat er niets gebeurt met de slachtpartijen in Irak, in
Darfur, in Congo, in Afganistan, in het Midden Oosten, ja, dat is ook
hemeltergend. Maar ondanks dat hemeltergende: je loopt niet weg voor je
verantwoordelijkheid, óók als het om iets gaat van 90 jaar geleden.