weer eens goed nieuws

Ger gmw.arts at HOME.NL
Mon Oct 30 17:06:47 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Deze taal bedoel ik nou. Je zou voor deze arrogantie en deze onwetendheid
> een pak op je blote bips moeten krijgen. Door een AOW-er. ;-)

Wat een hardvochtigheid? Je weet werkelijk totaal niet waar je het over
hebt. Als je aan de buitenkant niks kan zien dan zijn mensen niet ziek
zeker. Waarom zouden we eigenlijk nog WAO en/of WIA betalen met zijn allen.
Hier kan je maar beter niet op ingaan. Wat een gelul zeg, zullen we alleen
nog maar de ondernemers laten betalen of zoiets.

Ger