Hetze?

Mark Giebels mark.giebels at GMAIL.COM
Mon Oct 9 20:31:43 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 10/9/06, Bart Meerdink <bm_web at kpnplanet.nl> wrote:

> Ik vind er ook niets van, okee ik kan goedkoop zeggen dat ik het
> vreselijk vind maar wat betekent dat nou, dat is alleen maar
> napapegaaien door iemand die er in feite zelf weinig vanaf weet.

Nou, dan zegt ze toch gewoon dat ze er (nog) geen oordeel over heeft
gevormd omdat ze zich er niet voldoende in verdiept heeft? Dat ze het
daar nooit een belangrijk genoeg onderwerp voor heeft gevonden. Prima.
Maar waarom zwijgen?

> worden. Of verdenk je plotseling Fatma van allerlei verschrikkelijke
> denkbeelden? Waar heeft ze dan aan verdiend? Misschien moet je mij dan
> ook wel verdenken.

Ik verdenk niemand, maar verwacht wel van een volksvertegenwoordiger
dat ze haar mening uit over politiek relevante zaken, zeker als daar
expliciet naar gevraagd wordt. En dus niet stiekem alles voor zich
houden om wat voor reden dan ook.

> En of D66 extra stemmen krijgt door zichzelf te zijn, waarom ook niet?
> Als het effect al meetbaar is. Volgens mij heeft D66 Turkse Nederlanders
> best veel te bieden trouwens.

Kan best, maar niet omdat haar kandidaten goed zijn in geheimzinnigheid...

Groeten,
Mark Giebels