Guardian Unlimited: Met orders review after Muslim refuses to guard Israeli embassy

Mark Giebels mark.giebels at GMAIL.COM
Mon Oct 9 09:50:54 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 10/9/06, Vreekamp <vreek72 at hetnet.nl> wrote:
> Je zit wel erg vol met jij-bakken. Ik vond die reeds op de basisschool zo
> vervelend.

Ha ha, ik ook, maar lees je eigen bijdragen over de jaren eens door
(steekproef hoeft niet zo groot te zijn...) en ga je diep schamen.....

> Een vraag mijd je: welke religie hang je aan?

Geen, ik geloof niet in sprookjes en twijfel ook niet...Sprookjes zijn
sprookjes...Ik verzin er zelf ook geen en geloof dus samenvattend in
geen enkel sprookje....

 En, mag ik een
> hekel hebben aan voetballen zonder door jou voor 'fundamentalist' te worden
> versleten?

Je voert een hetze tegen gelovigen, ik kan er niets anders van maken.

Maar ik begrijp het wel. Je bent een agnost, dwz je twijfelt aan het
bestaan van een door gelovigen verzonnen God. Je acht het dus mogelijk
dat bv Allah bestaat en dat hij nu centralistisch zijn legertje
gelovigen op de niet-Moslims afstuurt om ze te vernietigen. En dus
vecht je terug tegen iets ongrijpbaars als het geloof (God's woord)
zelf en niet tegen intolerante extremisten.

Ben je het trouwens met Wilders eens?
http://www.volkskrant.nl/binnenland/article356947.ece/Wanhopige_Wilders_oogst_kritiek

Groeten,
Mark Giebels