Kiezer ziet ruggen

Kaj mail at KAJLEERS.NL
Sat Oct 7 23:28:40 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Verdonk valt niets te verwijten, zij voert gewoon uit wat het parlement
> inclusief D66 heeft besloten.

Dat, en zo'n 80 procent van het door Verdonk uitgevoerde beleid is notabene
opgesteld door haar voorganger op immigratie en integratie, ene Job Cohen
van de PvdA.

> D66 is flink naar rechts opgeschoven en wil nog steeds niet terug naar
> links.

Waarvan akte - het lijkt mij dat de partijtop tijdens het congres een soort
'aha-erlebnis' had en ook van die rechtse koers is teruggekomen. Wel een
behoorlijke klap in de gezichten van De Graaf, Dittrich, Brinkhorst - noem
maar op.

> Dit D66 heeft geen bestaansrecht.

Ik ga 's fijn kijken hoe het zich ontwikkelt. Maar ik blijf PvdA stemmen op
22 november want ik wil per sé NIET dat CDA en VVD na de verkiezingen wéér
een draai van 180 graden maken en Nederland nogmaals de strop aantrekken.