fatma=goed

Martin Lentink martinlentink at D66GELDERLAND.NL
Thu Nov 30 22:37:01 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hein van Meeteren schreef:
> <...>

> Wat is DIT nu weer voor suggestie. ik herhaal in alle kalmte nog eens
> wat ik eerder stelde: er zijn bepaalde misdaden die je nooit en te
> nimmer kan, mag en wilt relativeren.<...>
Yup. Je hebt het nu inderdaad al talloze malen gezegd. En even vaak het
punt gemist. Of willen missen.
> <...>
>
> Vertel eens?
He, wacht eens even.... /Jij/ was toch de belezene?

> <...>
> Dat is inderdaad niet vriendelijk geweest. Maar de vraag is: ontken je
> het?

> Terecht. Ik hoop dat fatma dat ook doet.
Wat? Zich schamen voor wat /mijn/ voorouders de Kelten hebben aangedaan?
Shit, waren haar voorouders daar dan /ook/ al bij?

> Nee, bij D66 zit je goed, Martin.
Hmmm... Echt?
Enne...jij?

> Ja, uiteraard.

> Nee, dat kan ik me niet voorstellen. Er is er maar één die altijd
> gelijk heeft en dat ben ik. Mag ik nu lijsttrekker worden (want deze
> kwaliteit staat in het profiel).
Ah. Zul je altijd zien. Had ik dat g.v.d. profiel weer niet gelezen.
> Dan moet je gaan Sonjabakkeren.
Who the fuck is Sonja Bakker?  Of ben ik nu heeeel errug provinciaals?
(excuses van een Saks)
> <...> Contramine is geen twijfel maar een pavlovreactie. Pas dus maar op.
<...>
Ik dacht dat jij wel eens wat gelezen had? These, antithese....

;-)

met vriendelijke groeten,

Martin Lentink