felicitaties voor Fatma

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Tue Nov 28 16:33:40 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:

> Hein van Meeteren <heinwvm at CHELLO.NL>,

> Voor haar standpunt, zie,
>    http://www.volkskrant.nl/binnenland/article373973.ece/Turken_zijn_kiezers_zoals_iedereen
> Daar staat,
>    Hoe was ook alweer uw standpunt in de Armeense kwestie?
>    'Mijn standpunt is dat er daar in 1915 heel veel mensen zijn doodgegaan.
>    Verder moeten de historici daarover discussieren. Laat hen het maar
>    uitzoeken.'

OK, ik ga dat even vervangen met een ander woordje:

"

 Hoe was ook alweer uw standpunt in de Joodse kwestie?
    'Mijn standpunt is dat er daar in 1943 heel veel mensen zijn doodgegaan.
    Verder moeten de historici daarover discussieren. Laat hen het maar
    uitzoeken.'

> Volgens de website,
>    http://www.armenie.nl
> hebben de Armeniers ook Turken afgeslacht en kan het aantal Armeniers, dat
> volgens Armeniers vermoord zou zijn, nooit kloppen.

Volgens de website,
    http://www.armenie.nl
 hebben de Moslims ook Serviers afgeslacht en kan het aantal Moslims, dat
 volgens die Moslims vermoord zou zijn, nooit kloppen.

Tja...