felicitaties voor Fatma

Mark Giebels mark.giebels at GMAIL.COM
Tue Nov 28 16:36:50 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 11/28/06, Bart Meerdink <bm_web at kpnplanet.nl> wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Tja, en daarin heb je gewoon ongelijk. Puur en simpel. Althans, dat vind
> ik ;-)

In ieder geval heeft Bert Bakker gelijk als hij stelt dat D66 die
derde zetel zonder de voorkeursstemmen voor Fatma nooit had gekregen
en zij die zetel dus volkomen verdient. Los van de kwalificatie die je
eraan geeft.

En wie weet, gaat ze die goede relatie met dat Turks Forum en Hurriyet
nu wel vaker inzetten voor D66. Voor de mensenrechten van de Koerden
bijvoorbeeld. Of een uitgebreid verslag van de gay parade waar hun
grote held net als afgelopen jaar vast weer aan meedoet?

Groeten,
Mark Giebels