felicitaties voor Fatma

Henk Vreekamp vreek72 at HETNET.NL
Tue Nov 28 08:34:27 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Nou kan ik je weer niet volgen.

Je veronderstelt dat Fatma min of meer opzettelijk haar mond heeft gehouden.
Dat lijkt me erg overdreven. Het was Pechtold die haar voorging met zijn
stelling dat een kandidaat niet op details hoefde in te gaan terwijl ze
altijd met de hele fractie alle mensenrechtenkwesties had gesteund. Dat
lijkt me een verdedigbaar standpunt, haar uit de wind houden bij tijdens een
etnische eruptie.

Overigens, die Armeense kwestie wordt er niet minder ernstig om in een
Nederland waar een andere holocaust voor op de tong ligt.
hv,u