felicitaties voor Fatma

Tue Nov 28 08:43:58 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Hein van Meeteren <heinwvm at CHELLO.NL>,
>Nee, Henk, Fatma heeft doelbewust gericht op die 30.000 stemmen. (...) Ze
>wist donders goed wat ze deed. Ik vind D66 met deze wjze van zetelverkrijging
>moreel en politiek op de bodem aangeland.

 Dat er op zich iets niet deugt, is duidelijk. Maar D66 heeft het initiatief
 toch niet genomen, D66 heeft louter een correcte stap gezet door niet van een
 kandidate publiekelijk een bepaald standpunt te eisen omdat ze uit een ander
 land komt. Op dat momeent was niet duidelijk dat D66 daardoor een derde zetel
 in de wacht zou slepen. Voor hetzelfde geld zou er een politiek-correcte actie
 tegen D66 gevolgd zijn om te partij te bewegen het voorbeeld van CDA en PvdA
 te volgen.