HAFMO verkennend informateur??

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Sat Nov 25 08:48:49 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Jasper Diekema wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Nee, ik zie dat ook niet. Wil je namelijk echt een opening forceren moet je
> met een onafhankelijk persoon komen.

Eens, Jasper. Er is ook het getal van alle anderen
die duidelijk niets zien in het CDA !!

 > HAFMO zou een goede zijn, die weet ook
> hoe het is om een electorale revolutie te veroorzaken.

Een andere optie zou kunnen zijn als de Koningin de
  opdracht aan de TK zou geven, of de staten
Generaal. Het zou een belangrijke democratische
verbetering kunnen inhouden waarbij alle partijen
hun inbreng hebben. Dat zou recht doen aan alle
kiezers, en niet slechts aan de grootste partij.

De huidige cultuur is ook enkel aan die cultuur te
danken, en een herbevestiging ervan terwijl daaraan
  belangrijke nadelen kleven ten aanzien van de
transparantie. Hoe houd de burger zicht op wat er
met zijn/haar stem gebeurd?

Henk Elegeert