Fabelpartij

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Fri Nov 24 14:56:12 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Fri, Nov 24, 2006 at 02:05:24PM +0100, Bart Meerdink wrote:

> Ik vind het verschijnen van deze partij in de 2e kamer één van de
> weinige positieve puntjes aan deze verkiezingen.
>
> Of een partij een onzin-partij is heeft weinig met het aantal behaalde
> zetels te maken. Of toon ik nu te weinig respect voor 'de kiezer' ;-)

Hallo Bart,

Ik heb de programma's niet naast elkaar gelegd, heeft de dierenpartij
substantiele standpunten waar bv. Groenlinks het niet mee eens is?
Of vinden zij net als Glenn het eten van biefstuk moord? In dat geval
heb ik hun extremisme onderschat :-)

Aandacht voor dierenwelzijn, graag. Maar ik heb niet zoveel met
single-issue partijen. Het zijn dan wellicht geen onzinpartijen, maar
ze trekken wel onzinstemmen.

Groeten,
--
|  (o-  Henk van Lingen                       Utrecht, The Netherlands |
|  /\                                       http://henk.vanlingen.net/ |