Niet de kosten maar getallen tellen richting verkiezingen

Ger gmw.arts at HOME.NL
Wed May 31 19:03:05 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dat was ooit zo Mark.
Het was ooit een verzekering, een pot geld die werd gerunt door werkgevers
en werknemers. Daar kwam de overheid bij, in het toen geheten LisV. De
overheid heeft toen de andere partijen eruit gewerkt en nu doet het UWV dit.
En daar eenmaal worden mensen behandeld als ware ze crimineel, lui en
profiteurs.

Ger