Aso verpatst openbaar vervoer

Fri May 26 01:57:01 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 25-mei-2006, at 23:37, Dr. Wartaal wrote:

>  Erik van den Muijzenberg <muijz at DDS.NL>,
>
>  Erik, de een of andere reden vind jij het leuk om in het wilde weg
>  dingen te beweren.

Kunt u bewijzen dat ik het leuk vind om in het wilde weg dingen te
beweren, doctor?
Of roept u maar wat in het wilde weg?

En bedoelt u wellicht dat ik in de bijdrage waarop u reageerde
maar wat in het wilde weg beweer?
En kunt u dat dan bewijzen doctor?
Of roept u maar wat in het wilde weg?

> Nu kom ik weer aan je vriendje Zalm of zo...

Doctor, ik heb al vaker uitgelegd: als ik het niet met uw malle
aanvallen op een persoon eens ben, wil dit niet (ik herhaal:
niet; ik spel En Ie Ee Tee - n i e t ) zeggen dat de door u op
malle wijze aangevallenen een vriend van mij zou zijn of
geheel en al mijn instemming zou hebben.

>  Die brief is gisteren aan de Kamer verzonden,
>     http://www.nieuwsbank.nl/_payment/order/180754048/inp/
> 2006/05/24/r477.htm
>
>  Als je nu eens gewoon nadenkt voordat je reageert ?

Beste doctor, kunt u dat niet beter op uzelf toepassen?

> Of zelf eens iets doet ?

Kunt u bewijzen dat ik niets doe, doctor?
Of roept u maar wat in het wilde weg?

>  Erik, de afgelopen 5 dagen,
>     https://listserv.surfnet.nl/scripts/WA.EXE?
> S2=d66&a=today-5&b=today&I=1&X=&0=S&f=muijz
>  Erik, de afgelopen 5 dagen, maar dan als reply,
>     https://listserv.surfnet.nl/scripts/WA.EXE?
> S2=d66&a=today-5&b=today&I=1&X=&0=S&f=muijz&s=re:

Ja, doctor?

>  Die twee zijn dus hetzelfde. Er is niets aangedragen, er is louter
> (in
>  afbrekende zin) op anderen gereageerd...

Ik heb onder andere aangedragen dat u met heel erg oud 'nieuws'
kwam aanzetten, en ik heb Bert gevraagd of hij beschikbaar was
voor een volgende termin en zo ja, of hij dan onder Hein zou willen
dienen.
En wat heeft u eigenlijk gedaan, behalve oud nieuws de lijst op
baggeren en weer eens demonstreren dat er ook grenzen zijn aan
de competentie van de geestelijke middenstand van Amsterdam?

>  Doe zelf eens wat !

Ik vind dit een ietwat merkwaardig verwijt uit het toetsenbord van
iemand wiens voornaamste bezigheid het klakkeloos de lijst op
baggeren van elders gepubliceerde artikelen over Hirsi Ali schijnt
te zijn.

>  Besef je wel dat je hier voortdurend de indruk wekt dat je niet hele-
>  maal goed bij je hoofd bent ? Vind je zoiets soms leuk of zo ?

Doctor, off list krijg ik juist van verschillende kanten te horen dat
men
mijn bijdragen en de manier waarop ik op u reageer erg waardeert.

Mag ik u een blik in de spiegel adviseren?

Erik vdMb