Aso verpatst openbaar vervoer

Thu May 25 23:37:40 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Erik van den Muijzenberg <muijz at DDS.NL>,
>het schijnt me nog slechts een voornemen toe.

 Erik, de een of andere reden vind jij het leuk om in het wilde weg
 dingen te beweren. Nu kom ik weer aan je vriendje Zalm of zo...

 Die brief is gisteren aan de Kamer verzonden,
    http://www.nieuwsbank.nl/_payment/order/180754048/inp/2006/05/24/r477.htm

 Als je nu eens gewoon nadenkt voordat je reageert ? Of zelf eens iets
 doet ?

 Erik, de afgelopen 5 dagen,
    https://listserv.surfnet.nl/scripts/WA.EXE?S2=d66&a=today-5&b=today&I=1&X=&0=S&f=muijz
 Erik, de afgelopen 5 dagen, maar dan als reply,
    https://listserv.surfnet.nl/scripts/WA.EXE?S2=d66&a=today-5&b=today&I=1&X=&0=S&f=muijz&s=re:
 Die twee zijn dus hetzelfde. Er is niets aangedragen, er is louter (in
 afbrekende zin) op anderen gereageerd...

 Doe zelf eens wat !

 Besef je wel dat je hier voortdurend de indruk wekt dat je niet hele-
 maal goed bij je hoofd bent ? Vind je zoiets soms leuk of zo ?

 Marc Fluks, Amsterdam