Hirsigate: 'Submission' was plagiaat

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Wed May 24 13:09:20 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Wed, May 24, 2006 at 12:10:29PM +0200, Hein van Meeteren wrote:

Hoi Hein,

> Scheffer aan de poort van de Ecole Normale Supérieure als een echte fan
etc etc.

Dit verhaal heb je enige jaren geleden (toen Scheffer de/jouw multicult
aanviel) ook al eens uit de doeken gedaan. Ik weet niet of het nu heel
sterk is iemand aan te vallen op het feit dat ie 20 jaar geleden anders
dacht.
Natuurlijk mag je waarschuwen voor 'de afgrond inmarcheren'. Maar de
Eichmann-mentaliteit (vergaaf me de verboden vergelijking) waarmee
Verdonk 'regels-zijn-regels' stond vol te houden in de kamer, lijkt
me daartoe een beter voorbeeld dan de opinies van Paul Scheffer.

En om Scheffer nu 'neo-rechts' te noemen lijkt me ook overdreven.
Ik ken z'n opvattingen niet goed genoeg, maar 't zou me niet eens
verbazen als ie nog 'gewoon' PvdA gaat stemmen.

Groeten,

Eens overigens met Martin/Erik e.a. dat het AHA-gebagger van Fluks
irritant is. (en vreemd dat HenkE en Ger Erik menen te moeten
aanspreken op deze terechte kritiek)
--
|  (o-  Henk van Lingen                       Utrecht, The Netherlands |
|  /\                                       http://henk.vanlingen.net/ |