Hirsigate: Verlichtingsdeskundige weet niets van verlichting af volgens voormalige bedgenoot

Elma Ouwehand e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Sat May 20 01:06:42 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 19-mei-2006, om 12:51 heeft Hein van Meeteren het volgende
geschreven:

> Als man is dat lastig, maar ik vermoed dat het zoeits als eikel-
> besnijdenis is. Meer nog dan de normale besnijdenis bij Joodse
> jongetjes?

veel meer.
de hele clitoris eruit.
klaarkomen is fysiek bijna onmogelijk, gemeenschap pijnlijk. geboorte
gevaarlijk

alsof je de hele eikel eraf haalt
en de verdere zaadjes wanner nodig operatief eruit haalt
zoiets?

> Queen Bee? Dat is prima donnagedrag, dat hebben meer politici en
> politicae. Ik heb het over pure sex en erotiek.

queen bee trekt mannen aan.
dat is meer dan alleen prima donna gedrag
maar de mens is geen insect
om queen bee te zijn heb je een of meer machtige mannen nodig in de
mensenwereld

> Over manipuilatie/beínvloeding via romantiek, sex, emotionele
> appèls en dergelijke.

zo werkt dat dan ja

> Ik was al geschrokken dat Paul Scheffer met haar had rampetampt,

weet je't zeker? ik betwijfel dat dus
ik denk dat die mannen alleen maar met haar aan de arm lopen te
pronken, first base kan, second base ook, maar third base en een home
run zijn onwaarschijnlijk.
pronken goed voor hun status

> maar dat nu mijn oude schoolgenoot Herman Philipse, die ik ken als
> nette jongen van het VCL in Den Haag, ook met haar heeft liggen
> ratseflatsen, en dat feit (?)

ik vraag maar weer: weet je zeker dat dat een feit is?

> leg naast de bijna sectarische verering van deze mannen voor haar,
> ja, nu gaat mijn wereldbeeld rond Ayaan en het kamerdebat, en de
> rol van D66 (want daar let ik op, als aanstaande
> lijsttrekkerskandidaat) wel erg kantelen.

sja, ik weet natuurlijk niet wat voor irreële illusies je voordien
koesterde?

> Ik weet dat ik voorzichtig moet zijn (rond lousewies wordt ook
> gefluisterd door boze tongen dat ze zichzelf naar boven heeft
> getongd in D66...Ik vind dat soort verhalen altijd wat ranzig,

ik ook. het wordt trouwens altijd over vrouwen gefluisterd
nooit over mooie jongens?
en jij doet er erg aan mee vind ik

> maar ik heb eens een boek gelezen over dit onderwerp

toch? ;) welk boek?

> en ik zie wel eens het mechanisme werken).

dat mechanisme werkt prima. maar het gaat over macht. niet over sex.

> Kom kom, ghet kan ook zijn: ik heb een lekkere kont, een mooie
> voorgevel en witte tanden, en mijn lach doet alle mannen zwijmelen,
> en ik ga gewoon dit alles als wapen in de strijd werpen. En ik zeg
> als vrijzinnige jongen: why not, maar als vrijzinnig democraat: en
> al die andere, minder lekkere dingen dan? Natuurlijk werkt het vaak
> zo (bij sillicitaties worden lekkere dingen eerder aangenomen,
> onderzoek heeft het uitgewezen..), maar toch, in de politiek moet
> het niet gebeuren, vind ik.

de politiek is heiliger en netter dan het echte leven? grapjas. word
wakker.

> Dacht het el.En Bernard!!!!Onze eigen Prins! Die was dól op haar!

bernhard was dus ook een notoire echtbreker
inclusief de vernedering daardoor voor koningin juliana

> (hij deed het zelf ook met zijn charmes, heb ik begrepen, dus die
> twee konden mekaar een handje geven. Nou ja, handje...)

ik snap je toespeling
en bernhard was in zekere zin ook een hoer. vind ik.
zijn charme was te koop.

> dat weet je niet.Maar ik neem het van je aan.

alleen in afrika (en in sommige delen van azië?) worden vrouwen besneden

> Kennedy misschien wel, trouwens.

jongensbesnijdenis is iets heel anders dan vrouwenbesnijdenis. en om
heel andere redenen.

> Ja, waarom niet?

sorry ik had gelezen dat genoeg vrouwen hun carrière via het bed
bereiken.

> Ga maar in de UN kijken: genoeg hoog opgeleide Somalische vrouwen
> die gewoon door hard werken, hard studeren carriere hebben gemaakt.

klopt. weet ik. ik wil bepaald niet zeggen dat de weg via het bed een
aan te bevelen route is. ;{

> Nee, jij?

> Vreselijk. Echt vreselijk.Ik meen dat. Maar dat is toch geen excuus
> voor matrascarrière?

nee, maar dat beweer ik toch ook niet
het is een argument dat maakt dat een bedcarriere voor ayaan
onwaarschijnlijk is.

> Daarom is het goed dat het verboden is. het is een barbaarse
> traditie en ik heb geen enkele rechtrvaardiging ervoor. Het enige
> dat ik nog kan bedenken is: vrijheid van godsdient, vrijheid van
> cultuur. Als liberaal zou je kunnen redeneren dat een populatie hun
> barbaarse rituelen mogene behouden wegens hun vrijheden.

huh? wat staat hier?

> Juist, geheel mee eens. Die mannen zijn watjes, laten zich
> inpakken, versieren, gebruiken en wegwerpen. Waar is de mannentrots
> gebleven???

> Siert je. maar als je zo mooi was als Ayaan, zou je het dán proberen?

nee. hoop ik.
en ayaan heeft het imo ook zo niet gedaan.
ik wil dat de suggestie dat ze haar carriere bij elkaar gene*kt heeft
nu ophoudt.
zou dat kunnen?

> Doe het. Reis erheen. Ik ben razend benieuwd naar dat verhaal. Heb
> je een ticket? Zal ik een ticket naar canada voor je kopen?

graag. alvast dank. ;)

> Maar dan NIET in Duitsland uitstappen hè!! :-)

is de andere kant op, duitsland. ;p

> Ik zal altijd blijven strijden tegen vriendjespolitiek, nepotisme,
> klassenjustitie en meer van dat fraais. Zelfs bínnen D66 als dat
> nodig is, en dan kiezen ze  me maar niet. Ik wil niet als
> "vriendje' gekozen worden, maar als man die veel kiezers kan
> terughalen met een serieus, integer, aantrekkelijk verhaal. De
> komende lijsttrekkersverkiezing is een testcase. Wint de beste het,
> of wint degene het met de meeste vriendjes?

ik weet niet of ik je succes wens hein.
eerst eens een paar boeken over vrouwen lezen?

gr elma