Hirsigate: 'Vrienden van AHA' verzonnen TV-documentaire !!

Sat May 20 03:05:21 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ik versta de kunst om al dromende problemen op te lossen. Soms word ik
 midden in de nacht wakker omdat ik 'iets belangrijks' gevonden heb.

 Zojuist werd ik wakker. Over Hirsigate gedroomd...

 Gisteren alhier:
 https://listserv.surfnet.nl/scripts/WA.EXE?A2=ind0605&L=d66&X=&P=R56532
>Publicist Theodor Holman zegt in augustus 2002 voor de camera dat Ayaan
>ongerust is, omdat de toenmalige partijvoorzitter Bas Eenhoorn contact
>had opgenomen met de IND. Zij vreesde niet de Tweede Kamer in te kunnen
>of zelfs haar status kwijt te raken.

 Dit is beslist niet hetgeen dat ik gezien heb !

 Ik zag AHA en haar ex (degeen die deze week een aantal maal op deze lijst
 langskwam om de vuile was over AHA buiten te hangen) op een gezellig
 etentje bij Theodor Holman thuis (herkende ik hier de Willemsparkweg in
 Amsterdam - dat zou verklaren waarom ik Holman wel eens op straat tegen-
 kom want ik woon daar zelf immers in de buurt).

 Als AHA weg is zegt Holman inderdaad het bovenstaande. Maar hoe weten
 we dat dat waar is ? Suggestie is dat AHA zelf de bron van dit alles is
 (mogelijk zien we hier zelfs het ontstaan van de zoveelste AHA-mythe in
 beeld) en dat Holman haar gelooft. *Er is geen enkel bewijs dat de VVD
 van ook maar iets op de hoogte is*. Sterker nog: dat *kan* helemaal niet.

 --> Deze film *kan* echter niet gemaakt zijn. We zien het wel in beeld
     maar *alles* is leugen.

 Holman zegt in beeld dat hij een primeur heeft en er over moet zwijgen.
 Over een paar weken zal datgene bekend worden dat we nu allemaal weten
 uit de Zembla-documentaire. Hij heeft een scoop ! Maar moet zwijgen want
 het gaat hier over een vriendin. En Holman is een heilig boontje.

 Eerste aanwijzingetje: overigens *gebeurde* er toen, in 2002, dus niets.
 Geen Zembla-onthulling. Hoe kan dat ? Nou, daar is een goede reden voor...

 Wat deze oplichters in alle heisa om AHA te redden vergeten, is iets
 zeer belangrijks: op het moment dat ze zelf noemen (augustus 2002) IS
 HET KABINET BALKENENDE-1 NOG NIET GEVALLEN (dat kabinet was zelfs pas
 een maand oud, het trad aan op 22 juli 2002 !).

 --> Hoe konden de vrienden van AHA in augustus 2002 weten dat het kabinet
     op 16 oktober 2002 (inderdaad: een paar weken later) zou gaan vallen ?

 Nou ?

 Dit is de reden waarom ik wakker werd...
 Ik ga nu weer lekker slapen. Welterusten.