Hirsigate: Verlichtingsdeskundige weet niets van verlichting af volgens voormalige bedgenoot

Elma Ouwehand e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Fri May 19 12:16:04 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 19-mei-2006, om 11:54 heeft Hein van Meeteren het volgende
geschreven:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Ook even nav Elma's man/vrouw bijdrage (deze lijst is mannenlijst
> etc): inderdaad, ook daar beginnen me schellen van de ogen te
> vallen (wat een week!). AH blijkt de (IMHO) typische techniek van
> bepaalde vrouwen te hebben gebruikt door via seks

kan je je iets voorstellen van een clitoridectomie? dat is wat een
vrouwenbesnijdenis betekent. genitale verminking.

> en erotische/romantische beïnvloeding

die erotisch romantische factor speelt imo zeker mee.
ayaan heeft zich de rol van 'queen bee' laten aanleunen, wat de
rabiate haat die ze bij sommige vrouwen (heb ik waargenomen) opwekt
voor mij zou verklaren.

> naar boven te komen. In Hilversum zegt men: die vrouwen boemsen
> zich de top in. (Excusez les mots). De Gooise matras (wereldberoemd!).

ook dat klopt
het is het gebruik maken van een blijkbaar waardevol talent als
andere talenten niet gwaardeerd worden?

> Doet me denken aan Eva Peron, een voormalige nachtclubdanseres die
> via sex en erotiek tot de hoogste Argentijnse kringen doordrong.
> Zelfs Kennedy wist te verleiden.

nou, ... zElfs kennedy?
die was een notoire echtbreker hoor
en evita was niet besneden

> Femme Fatale!! Je kan zoals Elma zeggen: triest dat een vrouw zich
> alleen via díe weg kan opwerken. Je kan ook zeggen: er zijn genoeg
> vrouwen die langs ándere wegen hun draai vinden.

ook somalische?

> Als je met Herman en Paul (en wie nog meer) een sexuele

weet je dat heel zeker?
bij ze in bed gekeken hoe dat ging?
heb je ooit een bevalling van een besneden vrouw gezien?
is hier op tv vertoond
de vrouw stierf er bijna aan. het kind was dood.
na een dergelijke verminking wordt een deel van het geboortekanaal nl
dichtgenaaid, zodat er zoveel littekenweefsel kan ontstaan dat
gemeenschap en later geboorte zeer pijnlijk, zo niet onmogelijk wordt.
het is een prima manier om ervoor te zorgen dat jonge meisjes zich
niet laten penetreren waardoor ze voortijdig zwanger kunnen worden.

> relatie aangaat en je dan langs die weg hun protectie, sterker nog,
> hun admiratie afdwingt, dan tekent dat je manier van wijze om
> hogerop te komen.

ik ontken niet dat ze een queen bee tactiek heeft gevolgd
zegt imo trouwens zeker zoveel over haar bewonderaars als over haar

> Natuurlijk mag je al je natuurlijke charmes in de strijd werpen als
> je iets wil bereiken, accoord, maar waar leg je grenzen?

ik leg ze idd VOOR het bed. maar ja, ik ben beschermd opgevoed en
weinig charmant. ;)

> Als vrijzinnig mens zeg ik: prima, dat moet ze zèlf weten, en die
> mannen ook.

hè gelukkig. ;)

en ik ben in deze wat minder vrijzinnig misschien
maar ayaan heeft nog niet veel gedaan dat over mijn grenzen gaat

ik zou haar canadese echtgenoot eerst eens moeten interviewen voordat
ik daar iets over kan zeggen.

> Maar als democraat zeg ik: en die andere minder mooie vrouwen en
> minder rijke mannen dan, die het van hun harde werken en hun
> integriteit moeten hebben. Gelijke kansen, toch????

is een mooi streven ja, dat mondiaal gezien nog veel werk zal geven?
wat ga jij daar persoonlijk aan doen hein van meeteren?

gr elma