Hirsigate: Verlichtingsdeskundige weet niets van verlichting af volgens voormalige bedgenoot

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Fri May 19 11:54:13 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hein van Meeteren wrote:

> Wat? Heeft Herman Philipse óók al met haar in het bed gelegen? Paul
> Scheffer ook al. Dit wordt te idioot voor woorden. Weet je dit zeker?
> Bron?

Ook even nav Elma's man/vrouw bijdrage (deze lijst is mannenlijst etc):
inderdaad, ook daar beginnen me schellen van de ogen te vallen (wat een
week!). AH blijkt de (IMHO) typische techniek van bepaalde vrouwen te
hebben gebruikt door via seks en erotische/romantische beïnvloeding naar
boven te komen. In Hilversum zegt men: die vrouwen boemsen zich de top
in. (Excusez les mots). De Gooise matras (wereldberoemd!).
Doet me denken aan Eva Peron, een voormalige nachtclubdanseres die via
sex en erotiek tot de hoogste Argentijnse kringen doordrong. Zelfs
Kennedy wist te verleiden. Femme Fatale!! Je kan zoals Elma zeggen:
triest dat een vrouw zich alleen via díe weg kan opwerken. Je kan ook
zeggen: er zijn genoeg vrouwen die langs ándere wegen hun draai vinden.
Als je met Herman en Paul (en wie nog meer) een sexuele relatie aangaat
en je dan langs die weg hun protectie, sterker nog, hun admiratie
afdwingt, dan tekent dat je manier van wijze om hogerop te komen.
Natuurlijk mag je al je natuurlijke charmes in de strijd werpen als je
iets wil bereiken, accoord, maar waar leg je grenzen? Als vrijzinnig
mens zeg ik: prima, dat moet ze zèlf weten, en die mannen ook. Maar als
democraat zeg ik: en die andere minder mooie vrouwen en minder rijke
mannen dan, die het van hun harde werken en hun integriteit moeten
hebben. Gelijke kansen, toch????