Hirsigate: Verlichtingsdeskundige weet niets van verlichting af volgens voormalige bedgenoot

Fri May 19 12:29:42 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Hein van Meeteren <heinwvm at CHELLO.NL>,
>Wat? Heeft Herman Philipse ook al met haar in het bed gelegen? Paul
>Scheffer ook al. Dit wordt te idioot voor woorden. Weet je dit zeker?
>Bron?

 Bert Bakker heeft me dat destijds, toen ik al die AHA dingen op deze
 lijst zette, in een privemail ook gezegd (en meer, maar dat moet hij
 hier zelf maar zeggen - daar refereerde ik hier van de week ook al
 een keer aan).
 Daarom waren die columns van Herman Philipse in het Buitenhof over AHA
 zo raar toen AHA 'ondergedoken' tijdens het kerstreces 2004-2005.
 Op dat moment had hij immers wat met haar.

 Als je in die lijst kijkt die ik net gaf,
     https://listserv.surfnet.nl/scripts/WA.EXE?S2=d66&b=today&I=1&X=-&q=hirsi&f=fluks
 dan zie je daar nog een minnaar opduiken die de gekste dingen over AHA
 zegt. Zo zou ze een keer hysterisch zijn geworden op een parlementaire
 reis naar Colombia.
 Bron daarvan is Theo van Gogh (!) exact 1 maand voordat hij vermoord
 werd en Bernadette de Wit,
     https://listserv.surfnet.nl/scripts/WA.EXE?A2=ind0411&L=d66&X=&P=R59616

 Je moet die lijst van mij maar eens doorspitten. Ik heb net ook weer
 wat dingen herlezen. Interessante kost ! Ik vond de vreselijkste dingen
 over haar. 'Wir haben es nicht gewusst' is er beslist niet bij.