Zembla en Ayaan

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Wed May 17 17:19:17 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hein van Meeteren wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Pas langzaam dringt tot me door wat er aan de hand is. Ik had Zembla
> namelijk nog niet gezien.

Dat doet/deed er ook niet echt toe, Hein.
Het gaat - goed gezien - om het proces. ;)

Ze dankt Zembla op haar blote knietjes .... (stiekem), want mogen we
niet zien.

Het 'drama' hier komt als geroepen en gaat de hele wereld over en zet
onze democratie neer voor wat het werkelijk is. Na 3 jaar, en van zo
dichtbij heb je dat ook goed in de smiezen, lijkt me. Traag, was dat
niet het woord?

Nederland (lees: VVD-achtigen zijn/)is maar wat blij met het beeld wat
we met 'illegalen' doen. Win-win situaties worden ze ook wel genoemd. :)

BTW: Zou het advies van AHM zijn geweest dat Bush brengt tot het sturen
van soldaten om de grens te gaan bewaken?

Afijn, ik wens haar daar veel plezier en dat ze nooit meer koffers hoeft
te pakken.

> En vandaag begint er bij mij iets te ontwaken dat lijnrecht ingaat tegen
> de volksgevoelens.
> Wat ik zie, (maar hou me te goede, ik ben nog aan het rijpen) ;-)

Nou ok, omdat jij het bent. :)

Oh ja, en ze 'liegt' zegt ze zelf. En het is niet een vergissing, maar
'angst' geweest. Angst dat men anders 'haar verhaal' niet zou geloven.
Zij noemt het, haar leven in eigen hand nemen. Mooi streven, toch? :)

Henk Elegeert