Zembla en Ayaan

Wed May 17 16:48:12 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Hein van Meeteren <heinwvm at CHELLO.NL>,
>En vandaag begint er bij mij iets te ontwaken dat lijnrecht ingaat tegen
>de volksgevoelens.

 Ja precies. En dat zeg ik nu al anderhalf jaar.

>Ben benieuwd wat dieptepsychologen van dit fenomeen vinden.

 Hier zullen heel wat proefschriften aan gewijd worden. Greef Hofmans en
 De Baghwan zijn er niets bij. Over 25 jaar kijken de AHA-gelovigen terug
 op hun gekte in tal van TV-programma's.

>manlief, Kenia, NL, IND en VVD zijn  hulpmiddelen geweest.

 Inderdaad, louter slachtoffers van een heks.

>Waar ligt de limit?

 De derde wereldoorlog, lijkt mij.
 Daarom zal de CIA gaan ingrijpen. AHA zal worden vermoord.