Hirsigate: opbrengst marathonsessie?

Bart Meerdink bm_web at KPNPLANET.NL
Wed May 17 16:11:17 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk Elegeert wrote:

> Bart Meerdink wrote:
>
> HAHA, laat Hirsi Ali eens ophouden met liegen. En ook dat zo te poneren.
> Is er dan niemand die haar wil wijzen op de mogelijke consequenties van
> haar (tamelijk domme) uitspraken? Is ze (eigenlijk) wel ingeburgerd?

Wat gebeurd is is gebeurd. Wat je schrijft zijn slechts beschuldigingen
(nl. dat ze blijkbaar voortdurend liegt) en het werpt geen enkel licht
op de zaak. Wie zo met modder gooit als jij wordt zelf het meest vies.

> Precies ..... dat zou ik nu ook wel eens willen weten, Bart. Hoe één
> zo'n vrouw zoveel emoties weet op te roepen en hoe heel het land zich
> daar zo druk over kan maken.

Gelukkig grijpt Nederland deze gelegenheid aan om zich te bezinnen op
waar starre regels toe leiden. Ik hoop dat dit in de toekomst tot een
betere manier van wetgeven leidt.

Bart