Hirsigate: Breng AHA-gedoe voor de Hoge Raad

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Wed May 17 16:07:38 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Waarom komt dat AHA-gedoe niet gewoon voor de Hoge Raad ? Dus ene denk-
> beeldige Ali, zogenaamd geboren in 1967 is nooit Nederlander geweest.
> Vervolgens moet de Hoge Raad maar uitmaken of hier iets geldt in de
> categorie 'behoudens' huppeldepup.
>
> Dan heeft Verdonk haar zin, hebben de hysterische AHA-gelovigen in de
> Tweede Kamer hun zin *en* wordt er niet aan de wet geknaagd.

Weet je, laat ik nou (stiekem) al die tijd al denken dat dat precies is
wat gaat gebeuren. ;)

En als we ons er nu niet al teveel mee (met dat proces) gaan lopen
bemoeien kan de rechter in redelijkheid en rust tot zijn/haar afwegingen
komen.

Ik wacht rustig af.

> Maar dat zal wel weer niet mogen van de filosofen...

Die zoeken het maar uit. :)

Henk Elegeert