Politiek incorrecte observaties

Wed May 17 16:01:55 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ik ben ook politiek-incorrect (en filosofisch-incorrect), dus dat verklaart
 veel.

 Morgen zendt Zembla (!) een special uit over Verdonk en het opslagverhaal
 van de VN van de komende week (vandaag in de winkel) gaat over de 'rode
 jaren' van Verdonk.

 Volgens mij is Verdonk net zo'n typetje als Van der Laan. Zeer determinis-
 tisch - en daardoor zeer formalistisch. Gematigdheid is niet aan haar
 besteed.

 Probleem met dat AHA gedoe is dat ze gelijk heeft en dat AHA niet helemaal
 goed bij d'r hoofd is. Sommigen denken dat AHA heel slim is, maar dat
 betekent slechts dat ze haar zowel niet kunnen begrijpen als niet inzien
 hoe dat komt. Ik wil me zelf geen veer in de kont steken, maar iemand die
 zelf wat slimmer is, kijkt daar zo doorheen.

 Kon Verdonk weten wat er aan de hand is ? Als er iemand is die daar 'ja'
 op kan zeggen dan ben ik dat zelf wel - ik heb de zaken waar het om gaat
 immers in de periode na de moord op Van Gogh zelf op deze lijst gezet. Als
 ik het kan, dan moeten anderen daar toch ook toe in staat zijn.

 Maar als we een beetje terugdenken aan die tijd moet je dus wel kijken hoe
 mensen hier op deze lijst op mijn onthullingen reageerden. Ik was gek, was
 gebiologeerd door AHA, wilde een negerin neuken, was strontjaloers, was
 een gemankeerde nazi. En uiteraard hadden de media het gedaan: die schreven
 maar wat op (die twee geboortedata waren te wijten aan domme journalisten,
 wisten de gelovigen). De AHA-gelovigen roerden zich nogal fel, stonden nou
 niet bepaald open voor de feiten. Thans filosoferen ze dat de feiten al
 lang bij hen bekend waren en dat iedereen alles had moeten weten. Dat is
 dus een klinklare leugen: ze maakten iedereen verdacht die met de feiten
 over AHA kwam.

 In dat klimaat is het helemaal niet raar als de IND de feiten niet kende
 (dit weekend maakte ik nota bene op deze lijst bekend dat AHA model-immi-
 grante op de IND-site was - nou, dat doe je dus niet als je de feiten
 kent). Als ik dan ook nog die leugens van de filosofen-malloten zie en
 al die hysterische kamerleden gisteren, dan ga ik er zonder meer van uit
 dat Verdonk deze keer de waarheid spreekt.

 De volgende keer gaat ze weer jokken, dat is wel duidelijk.

 Marc Fluks, Amsterdam