Hirsigate: IND c e n s u r e e r t website !

Elma Ouwehand e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Mon May 15 16:54:31 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 15-mei-2006, om 14:57 heeft Dr. Marc-Alexander Fluks het volgende
geschreven:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

hoezo censuur? het is toch hun goed recht om een bericht weg te halen?

>  Het lijkt me wel duidelijk dat AHA ook Neelie Kroes heeft opgelicht
>  en gebruikt -

ik denk dat het andersom was? de vvd had stemmenwinst op het oog?
konden haar goed gebruiken?

> en dat dit ene feit haar thans opbreekt. De VVD heeft
>  AHA gewoon uitgekotst, zoals dat hoort.

ze gaat nu een paar maanden eerder naar amerika?
komt niet altijd kots aan te pas dr maagzuur. (sorry, kon het even
niet laten)

> Never mind de moord op Van
>  Gogh, Neelie moet naar rustiger vaarwater...

huh?

>  Neemt niet weg dat ze de staat nogal op onkosten heeft gejaagd met
>  haar gedrag.

neelie?

> Gaat de rekening daarvoor nu ook naar AHA ?

moet geert wilders ook betalen? en elian?

> En hoe
>  staat het met haar ongeldige diploma's (zo ze die al heeft) ? Ik
>  denk dat hier financieel nog wel wat te plukken valt.

hou eens op marc.

gênant.

nederlands asielbeleid, waar een middelgroot land heel erg klein in
kan zijn. :(

gr elma