Cartoon-inconsistentie

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Sun May 14 17:00:38 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Erik van den Muijzenberg wrote:

> De Heer vd Muijzenberg heeft diverse malen van Wikipedia -
> moderatoren een blokkade gekregen wegens het schenden van regels.
>
> Hein van Meeteren en Erik van den Muijzenberg zijn *beiden*
> even geblokkeerd geweest, en wel wegens een zogeheten
> editwar.

De heer van den Muijzenberg heeft *diverse keren*  wegens het maken van
ruzie en andere schendingen een correctie mogen ontvangen van
moderatoren op Wikipedia. Verder klopt het dat één keer beiden, Hein en
vd m samen dus, enkele dagen een afkoelingsperiode opgelegd hebben
gekregen. Men houdt bij Wikipedia niet van geruzie en gekissebis. Ik kom
me daarin vinden, ook ik hou ook niet van onnodige ruzies en
kinderachtig gekissebis.

> Uit het feit dat ik nog steeds een gewaardeerd medewerker ben
> aan het project, en uit het feit dat over Hein is opgemerkt:

Idereen heeft het recht bijdragen te leveren aan Wikipedia, het is een
open, door ieder te benaderen medium.  Wie geïntereseerd is:
www.wikipedia.nl .

> "Om het dus maar kort samen te vatten: je bent niet bereid je
> beschuldigingen met concrete feiten te staven en je verzoek te
> verduidelijken en te onderbouwen. Prima, dan ga ik er verder
> ook geen energie in steken. Tot het tegendeel bewezen is, zal
> ik er derhalve dus van moeten uitgaan dat je enige doel hier
> ruziezoeken c.q. de trol uithangen is. Voor iemand die een
> mediationbureau drijft hanteer je een merkwaardige werkwijze."

Dat was één quote die U goed uitkomt. Er zijn er tientallen, waarvan
velen die Ú aanpakken. (Daarvan werd men juist zo moe op wikipedia). Ik
ga hier geen quote-oorlog beginnen, geen tijd, sorry. (Moet een partij
van de ondergang redden, ;-))))
Tenslotte: beter praten over *inhoud*, dan kibbelen op de *persoon*. Ik
heb geen nieuwe inhoudelijke argumenten gezien, dus wat mij betreft
discussie gesloten, tenzij nieuwe feiten naar voren komen.