Cartoon-inconsistentie

Sun May 14 16:29:33 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Erik van den Muijzenberg <muijz at DDS.NL> over Wikipedia,
>Ik heb net nog drie nieuwe artikelen toegevoegd, onder andere over
>Kun je me (...) uitleggen wat Mercuriusovergangen zijn ?

 Men Googele naar 'mercury transit' (men ziet Mercurius als een zwart
 puntje over de zonneschijf bewegen - astrometrisch interessant, astro-
 fysisch oersaai).

 Ik keek even hoe het met jou en Hein stond en stuikelde daarbij over
 een Wikipedia pagina met een oeverlange discussie over datgene wat wij
 allemaal nu wel weten. En toen stond er plotseling zowaar iets over
 Wikipedia op deze lijst... zoiets benut ik meteen, dat begrijp je wel.

 Zo te zien is het dezelfde pagina waar Hein inmiddels naar heeft gere-
 fereerd want wat hij zegt heb ik vanmiddag ook zien staan.

>als zo'n dwaas zich weer eens op zijn titeltjes meent te moeten beroepen.

 Zoiets schreef je over mij trouwens ook. Maar dat staat alleen standaard
 in de kop van de mail, verder nergens. Ik ben niet zo'n titelmeneer -
 op m'n D66-post staat nog steeds 'drs', trouwens (weer die updatebrief
 niet teruggestuurd). Overigens noemen mensen mij al snel 'de professor'
 (en ik *draag* niet eens een bril), terwijl ik eerder een jongen van Jan
 de Wit ben...

 Hoe dan ook, het zou je sieren als je meer op de zaak dan op de personen
 in zou gaan. Bij iemand als AHA valt dat dan samen, maar verder zelden...