Cartoon-inconsistentie

Sun May 14 09:26:27 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 14-mei-2006, at 8:18, Dr. Wartaal wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>  Ger Arts <gmw.arts at HOME.NL> over Erik van den Muijzenberg
> <muijz at DDS.NL>,

Dr. Wartaal, Ger had het nadrukkelijk over *beiden*.

>  Zo'n krachtmeting met Erik toont fraai het verschil tussen de
> analyse en
>  het deconstructivisme.

Klopt. Dr. Wartaal probeert te laten zien dat teksten verschillend
kunnen
worden uitgelegd, en komt zo tot de meest bizarre mededelingen over
heksen, gelovigen etc.
Ik analyseer dergelijke wartaal fluks en toon vervolgens dat die berust
op malligheid in de bovenkamer van de doctor.

>  Beiden, Erik en ik, morrelen we graag aan de subject-regel, dat
> weer wel.

Klopt niet; ik heb er nu juist een hekel aan als dat gebeurt; dr.
Wartaal
daarentegen sloopt maar raak.

Erik vdMb