Cartoon-inconsistentie

Sun May 14 08:18:12 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ger Arts <gmw.arts at HOME.NL> over Erik van den Muijzenberg <muijz at DDS.NL>,
>Wat een ge-jij-bak zeg. Lijkt me wijs dat beiden maar beter niet reageren
>op elkaar, er komt weinig zinnigs uit zo.

 Tja, Erik heeft wat richting nodig in 't leven... ik vind het wel grappig -
 maar op een gegeven moment wordt het wellicht wat al te veel stierevechten.

 Zo'n krachtmeting met Erik toont fraai het verschil tussen de analyse en
 het deconstructivisme. Ik vindt het altijd leuk om te kijken hoe iets in
 elkaar steekt, Erik deconstructiveert liever. Vandaar dat'ie er van alles
 bijhaalt en anderen daarop aanvalt. Dat heb ik heus wel door, hoor. Hij
 hopelijk ook...

 Beiden, Erik en ik, morrelen we graag aan de subject-regel, dat weer wel.