Lousewies in Zutphen

Ger gmw.arts at HOME.NL
Sun May 14 08:40:57 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

"Ik ben er van overtuigd dat D66 alles in huis heeft om weer een 8, een 9 of
een 10 te worden. En als we straks met een nieuwe leider de periode van
zelfreflectie beëindigen en vol optimisme en zelfvertrouwen onze mensen en
ideeën naar voren schuiven dan ben ik er van overtuigd dat die
sociaal-liberale beweging D66 ook snel weer een grote en brede
sociaal-liberale beweging zal zijn!".

Zo besluit Lousewies van der Laan haar toespraak tot het congres van D66 in
Zutphen.
Ik heb altijd geleerd dat zelfreflectie, dus letten op en kijken naar je
eigen funcioneren juist een goede eigenschap is. Dus als ik haar goed
begrijp moet je dat dus juist niet doen en maar doorrammen met hetgeen je
zelf denkt en daarom doet?
Niet meer negatief denken (Brinkhorst) over hetgeen je teweg brengt maar
alles is positief, als je dat zelf maar denkt tenminste. Als je dat zelf
denkt gaan de kiezers dat ook wel denken.
Mensen steeds minder te besteden, mensen worden bestolen (transportenergie),
de zorgpremies gaan zo flink stijgen, hogere brandstofprijzen, enzovoort.
Maar als je zelf denkt dat het allemaal positief is denken de mensen dat ook
wel.
Of wordt er met links bedoeld met welke hand mensen hun voedselpaket moeten
aannemen/

Ger