Struisvogelcongres: D66 heeft lef, geen angst

Ger gmw.arts at HOME.NL
Sun May 14 08:13:10 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

D'66 is net zo links als de vissen in mijn aquaruim of mijn vijver.
Ze kunnen misschien wel graag links willen denken maar handelen uiterst
rechts.

Neem als voorbeeld het fenomeen langer werken maar eens, dus bij 67 bv. pas
AOW, want dat levert het op en houdt het betaalbaar roept men dan.
Die 2 jaar geen AOW en premie ed. betalen moeten het doen. Ik heb nog geen
enkele politicus gehoord over wat er die 2 jaar dan moet gebeuren met mensen
die toch al niet werken ivm WAO, WW, ANW. Die krijgen dus allemaal gewoon 2
jaar langer een andere uitkering die in de meeste gevallen zelfs hoger is
dan de AOW.
Hoeveel mensen komen er extra in de WW, ze worden met 45 al als te oud
bestempeld. Je houdt ze dan 2 jaar in een doorgaans duurdere uitkering en
dat moet minder kosten? Ik beschik niet over de juiste cijfers maar zou dat
graag een berekent zien. Dus wie ze wel heeft en zich geroepen voelt, bij
voorbaat mijn dank.

Ger