Pechtold lijsttrekker?

Ger gmw.arts at HOME.NL
Thu May 11 10:27:04 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Het gaat blijkbaar ook hier in Nederland steeds meer om het poppetje en niet om de kennis of ervaring.
Waar heeft Pechtold de kennis of ervaring gehaald om lijsttrekker te kunnen zijn? Het gaat dan niet alleen om de verkiezingen toch, maar straks in de tweedekamer. In de debatten met de andere voorzitters. D'66 zou meer behoefte hebben aan een zeer breed georienteerde sterke leider maar ook die ontbreekt, zover ik kan overzien, bij hen.
Dat geldt niet alleen voor D'66 trouwens, neem maar iemand als consequente Rita. Meer Nederlands op straat spreken dus; Lets Go :)))))
Ook Pechtold heeft zich razendsnel terug in zijn hokje laten stoppen door Balkje en dat is geen goed teken in mijn ogen. Lousewiese spreek ik geen echt oordeel over uit daar ik haar niet ken maar ook door wat ik gezien heb van haar op TV lijkt ze me nu ook geen echte leider. Maar ze heeft wel een leuke nieuwe bril.:))))))

Wat wel leuk eraan is om dit op een afstandje te volgen. Uiteraard op afstand gezien mijn gebrek aan affiniteit en zo met D'66. Ik zal daarom ook niet meestemmen straks want ja, geen lid he:)))))

Ik ben erg benieuwd.

Ger