Kafka revisited

Elma Ouwehand e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Thu May 11 10:38:48 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 10-mei-2006, om 23:54 heeft dirkie het volgende geschreven:

> "Piker", in de door mij gebruikte context betekent
> klein vis in een grote oceaan.

aah dank. associatie met pike = snoek? voer voor de snoek of zo.

> nee, de vout ligt niet bij het Consulaat.
> De vout, en oplossing, ligt bij de toezichthouder

het consulaat moet toch gewoon bereikbaar zijn en je brieven
beantwoorden?
dat de regeltjes ingewikkeld zijn, daar kunnen ze niks aan doen, maar
ik dacht dat je klacht was dat ze niets lieten horen.

> Er is geen doelgroep...

ik had begrepen dat je je ergerde aan (machtsbeluste) burokratische
ambtenaren.

> kijk je beantwoordt je eigen vragen dus....

sorry. was ongevraagd advies van mijn kant. ik zal het niet meer doen.

> Ik schrijf al enige tijd op deze lijst en begon eens,
> in het verleden met het preudoniem Lenny Bruce

aaaah, dat dacht ik al. ik vroeg er al eerder naar.
ik vond lenny bruce een verademing indertijd. hij leefde toen nog. :)

gr elma