Opbouwen was het toch?

Ger gmw.arts at HOME.NL
Wed May 10 08:01:19 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Ze zijn daar vast met de sloop ervan begonnen .....

 O nee Henk, de taliban was al zo vriendelijk omdat te doen voor ze.
Ze hoeven nu alleen maar toezicht te houden dat er geen nieuwe komen. Met
wat raketten en zelfmoordaanslagen komt dat wel goed, zullen ze denken. Met
een missie die aanvaardbare risico's heeft volgens onze vertegenwoordigers
maken we het zeer veilig en gaan tegen de tijd dat er heel misschien wat
opgebouwd kan worden naar huis, 2 jaar dus.
Bot reist momenteel de hele omgeving af om beschermende maatregelen die er
toch al waren met het besluit een tijdje terug? Ik begrijp dus eigenlijk
niet wat hij daar nu weer doet.
Minister Kamp verkondige pasgeleden op TV dat als het te gevaarlijk zou
worden we snel weg konden zijn en Bot met die generaal staan nu te roepen
dat we de volle 2 jaar blijven. Dat moet toch weer een zware sorry worden in
het met-een-woord-kabinet, denk ik.

Ze zijn er volgens mij wel verder hoor dan dat sommigen hier zouden willen.
Ze kiezen hun eigen stamleiders (burgermeester) en dan doen wij niet, zelfs
d'66 wil het niet eens meer.
En dan de papaver nog he. Die moet weg natuurlijk. Zouden ze misschien Zalm
kunnen vragen om er accijnzen en BTW op te zetten, in hun ogen werkt dat
altijd toch.
Je zou het gevoelsmatig in het belachelijke trekken maar het is te serieus,
er kunnen teveel doden vallen, aan de burgerkant aldaar en aan de kant van
de mensen die men er even naartoe stuurt dadelijk. We hopen maar heel erg
van niet maar de vrees is toch zeer rechtvaardig mogen we aannemen.

Ger