Democraten 2006: FNV verklaart D66 de oorlog

Sun May 7 12:00:20 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ik, eerder en in mijn rol van detective, over Han Westerhof van
 Democraten 2006,
    https://listserv.surfnet.nl/scripts/WA.EXE?A2=ind0605&L=d66&X=&P=R11400
>Han Westerhof komt overigens niet voor op de website van D66.
>De telefoonnummers van Han Westerhof zijn volgens ANP-persberichten
>   http://www.google.com/search?q=%22Han+Westerhof%22+site:anp.nl
>van de FNV,
>   010-2335254, 020-5856192 en 06-22245259

 Westerhof zit nog steeds bij de FNV,
    http://www.fnvflex.nl/docs/vragen.html

 Het oprichten van 'Democraten 2006' kan moeilijk anders gezien worden
 dan een aanval van de FNV op D66. De FNV poogt een op sterven na dood-
 zijnd D66 de definitieve klap toe te brengen.

 Nu D66 volgende week een psychiatrisch manifest (!) gaat vaststellen,
 lijkt het de FNV tijd om de stekker er dan meteen maar helemaal uit te
 halen, in de hoop dat Nederland bevrijd wordt van de waanzin van Aso.

 Vorm van euthanasie dus. Een andere interpretatie lijkt me niet denkbaar.

 Voor de zekerheid nog even gekeken bij de Kamer van Koophandel,
    https://server.db.kvk.nl/wwwsrvu/html/zoek.htm
 Daar staat zowaar dat DeZes,
    https://server.db.kvk.nl/TST-BIN/FU/TSWS001@?BUTT=080623030000
 is *uitgeschreven* bij de KvK.

 Dit lijkt mijn interpretatie te bevstigen.