Mark Giebels mark.giebels at GMAIL.COM
Sun May 7 11:40:21 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 5/7/06, Bart Meerdink <bm_web at kpnplanet.nl> wrote:

> Je bent toch niet zo erg consistent, Mark, nu is het plotseling niet
> meer zo belangrijk wie de VVD gaat leiden, waar je het net nog had over
> emigreren.

Dat is waarschijnlijk best belangrijk, niemand die dat echt weet nu,
maar het lost jouw probleem niet op, en daar ging het om en daarom
vroeg ik naar je probleemdefinitie, waarna je me als een soort zombie
typeerde, was erg aardig... E.e.a. staat overigens volkomen los van
mijn benieuwdheid of er Nederlanders gaan overwegen om te emigreren
als ijzeren Rita premier wordt.

> Dat is een beetje de makke van discussies, onvermijdelijk (en meestal
> vroeger dan later) komt het moment dat de dialoog niet meer bepaald
> wordt door wat interessante vragen zijn, maar door het opkrikken van de
> vermeende persoonlijke winst- en verlies-score binnen de discussie zelf.

Je begint echt zelf Bart, en niet voor de eerste keer....

Groeten,
Mark Giebels