Lux Voor bij Het Buitenhof

dirkie geensloof at YAHOO.COM
Wed Mar 29 00:39:19 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik zie Het Buitenhof altijd wat later omdat ik moet wachten tot het op het Internet staat.
  In de, ik meen, derde zin die uitgesproken werd door de spokesperson van Lux kreeg hij het voor elkaar niet 1x maar
  2 x de  gemeenspraak "daar moeten we 'een stukje' aan verbeteren een 'een stukje' inzicht in krijgen" of zoiets.
  Vernieuwing zou ik dus maar niet al te sterk op rekenen van Lux...daar mankeert vast nog wel een 'stukje' aan

  Wat dat betreft had hij nog wel iets van E. Sartorius kunnen leren. Hoogleraar strafrecht en nu voorzitter van de NVVE.
  Nou die IS zoals LUX zou moeten zijn! Vernieuwend, Opschuddend, Tegendraads. Ingenieus

  Lux is lekker polletiek bezig. Zichzelf dus
  dirkie

Henk Elegeert <HmjE at Home.nl> wrote:  REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Marc de Droog wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Ja, leuk he!

Leuk dat Buitenhof er aandacht aan besteed. :)

> Of ga je na het programma als een oude-vent-op-een-bankje zitten kankeren
> dat het weer niks is?

Bankje, en oud of niet, het is weer niks. Academisch gezwam dat 'de
betutteling' nu al hoog in het vaandel heeft. Niets gehoord dat als
'haalbaar' gekwalificeerd kan worden. Mist elke vorm van realiteitszin.

> Ik hoor toch liever mensen die iets willen dan mensen die daar slechts
> kritiek op kunnen uitoefenen.

Wel, kijk aan, en dat geldt niet voor jezelf?

En wat is er nu anders dan? Ze zochten toch naar niet naar macht !!??
Of mag ik geen kritiek 'willen' leveren?

> De beste kritiek is een alternatief bieden.

Dat is er al, dat is namelijk de democratie. Die moet je dan wel in ere
herstellen en daarna houden. En behalve geleuter - behelst niet meer dan
lege eierdoppen - heb ik nog weinig inhoudelijks gehoord dan voornemens
en pogingen valkuilen te vermijden. Daar gaan ze -nu al- duidelijk niet
in slagen.

De opbouw van jouw kritiek is daarvan namelijk een 'sprekend' een
voorbeeld.

Henk Elegeert

New Yahoo! Messenger with Voice. Call regular phones from your PC and save big.