Deportatie-debat: het wordt almaar gekker

Thu Mar 16 07:44:31 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ik, eerder,
>Wanneer zou het tot de politici doodringen dat men twee dingen aan elkaar
>relateert die niets met elkaar te maken hebben ?

 Zojuist verneem ik op Radio 1 de ware reden achter deze gekte.

 Dekker wil 250 miljoen bezuinigen op het huisvestingsbeleid en wil dat
 geld bij de verhuurders halen. Dat kan alleen maar als die het op hun
 beurt kunnen wegkapen bij de huurders en dat houdt dan in dat de burgers
 met de laagste inkomens massaal hun huis worden uitgezet.

 Daar zijn de normen en waarden dus mee bezig.

 Om hun echte waarden te maskeren lulden de normen en waarden maar wat over
 het 'doorstromen van de burgers met de hoogste inkomens'.

 Het lijkt me dat de normen en waarden nu de huurtoeslag enorm gaan ver-
 lagen om die 250 miljoen alsnog te kunnen bezuinigen opdat de burgers met
 laagste inkomens alsnog kunnen worden uitgezet.

 De normen en waarden zijn gevaarlijk en knetter.

 De burger is gewaarschuwd.