WAS Aso wil uitstel deportatie-debat. IS Huurverhogingen

dirkie geensloof at YAHOO.COM
Thu Mar 16 02:00:35 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Medelevenden,

De minister kan niet anders dan inbinden want om de
huren gewoon op te trekken naar "markt-conform' zou te
veel financieele sores opleveren. Veroorzaakt door de
jarenlange huursubsidies ingesteld door dezelfde
overheid die het dus nu wil vrijgeven.
Hier blijkt weer eens uit dat dit soort inmenging in
een vraag en aanbod markt altijd leidt tot chaos.
Iets dat kunstmatig tot stand komt kan zich op termijn
niet onttrekken aan natuurlijke econmomische
wetmatigheden.
Dezelfde overheids inmenging heeft geleidt dat er 50
jaar na de tweede wereldoorlog nog steeds woningnood
is. (Als ik dat hier probeer te verklaren lachen ze
zich terecht kapot.)
De ander kant van de munt is de Poolse arbeiders, en
de zware lasten die drukken op legitieme hollandse
arbeiderslonen.
Het gaat allemaal in de belasting abyss, waar de
underwater basketweavers eerst van betaald worden,
waarna wat overblijft ge-herdistrubueerd wordt met
dikwijls rampzalige gevolgen. Het sociale experiment
van Holland BV is grosso modo mislukt, en het
puinruimen gaat nog lang duren!

lenny
Eventus stultorum magister

http://www.telegraaf.nl/binnenland/35231111/Huurder_blijft_tot_2010_gespaard.html